Vyhledat
  • Obrázek autorafP

Liečivá masáž esenciálnymi olejmi doTerra

Esenciálne oleje boli známe už dávnym civilizáciám ako vzácne substancie, podporújúce zdravie. Využívali sa pri liečbe, v kozmetike, ale aj pri príprave jedla...a dnes sa to dá tiež.Treba si len vybrať ten správny olej a toho správneho výrobcu. Esenciálny olej na vnútorné či povrchové použitie totiž musí spĺňať kritériá najvyššej terapeutickej triedy. Také esenciálne oleje má doTerra.

Najjedoduchším spôsobom použitia esenciálneho oleja je jeho inhalovanie. Avšak každý esenciálny olej má v sebe stovky rôznych chemických zložiek, ktoré majú široké spektrum účinkov (napr. antibakteriálny,antioxidačný, stres zmierňujúci, protizápalový a i.). V dôsledku toho sa v nedávnej dobe začali esenciálne oleje intenzívnejšie používať nie len aromaticky, ale aj lokálne (priama aplikácia na telo) a dokonca aj vnútorne za účelom podpory prirodzených mechanizmov tela.

My v práci denne difúzujeme esenciálne oleje, ktoré podporujú dobrú náladu a dodávajú energiu, ale používame ich aj lokálne - pri masáži. Vysoko efektívne je ich použitie pri bolestiach hlavy, chrbta, svalov i kĺbov. Ovplyvniť dokážu aj silné bolesti pri platničkových problémoch, bolesti achilovej šľachy alebo plantárne fascitídy, bolesti hlavy (aj migrénózne), tuhosť svalov, bolesti pri tenisovom lakti či pri reume. Ich využitie je naozaj širokospektrálne.

Ak teda premýšľate nad masážou u nás vo FyzioPro, zvážte aj túto alternatívu. Masáž je jemnejšia ako obyčajne, ale zato voňavá a dvojnásobne liečivá, pretože okrem dotyku vás lieči aj esenciálny olej.

133 zobrazení0 komentářů